50+ faydalı vərdiş: vitamin və minerallar qəbul edin
Əksər həkimlər gündəlik qidadan bütün lazımi vitamin və mineralları ala biləcəyimizlə razılaşır. Əgər əvvəlcədən məsləhət verdiyimiz kimi düzgün və sağlam qidalanmanı təmin etmisinizsə, səhifəni bağlamağa tələsməyin! Çox güman ki, analizlərinizdə bütün mikroelementlər üçün 100% norma göstərilməyəcək, bir az normadan aşağı ola bilər. Bu vəziyyət hazırkı halınızda kritik olmasa da, uzun müddət davam etdiyi halda sistem dəyişikliyinə səbəb ola bilər.
Hər həftə yeni Umico Live-ın "50+ faydalı vərdiş" layihəsində həyat keyfiyyətinizi yaxşılaşdıra biləcək bir yaxşı vərdişdən bəhs edirik. Ümid edirik ki, artıq 7-8 saat yatırsınız, öz bədəninizin su normasına uyğun suyu içirsiniz, düzgün yeyirsiniz və həyata optimist baxırsınız. Bu gün daha bir sağlam vərdişə, sağlamlığa ən çox fayda gətirən vitamin və minerallar qəbul etməyə başlamağı təklif edirik. Əgər siz 30 yaşdan yuxarısınızsa, bu xüsusilə vacibdir - bu yaşda bədən böyüməkdən qocalmağa keçir və 40-50-60 yaşlarında bütün "problemlər" güclənir. Yaxşı bir vərdiş sizə kömək edəcək və sözün əsl mənasında gəncliyinizi uzadacaqdır.
Nə etmək lazımdır?

Bədəninizdəki vitamin və minerallar balansını izləyin. Əvvəlcə hər şeyin kifayət olub olmadığını müəyyən etmək üçün analiz verin. Nəticələr ilə bir həkimə müraciət edin, yalnız həkim, müalicə kursu tövsiyə edə və vitamin komplekslərini təyin edə bilər. Dinamik olaraq ildə 1-2 dəfə, testlər aparmaq lazımdır, qandakı maddə miqdarının dəyişməsini izləmək üçün nəticələri yeniləməyi unutmayın. Heç vaxt özünüzə dərman yazmayın - həddindən artıq miqdar, vitamin çatışmazlığı kimi, ciddi mənfi reaksiyalara səbəb ola bilər.
Niyə vacibdir?
Vitaminlər həyat prosesində əvəzolunmazdır. Bu mikroelementlər metabolik proseslərin səmərəli işləməsini təmin edir, immunitet sisteminə və xarici görünüşə təsir göstərir.
Bədənin özü bütün lazımi vitamin və mineralları sintez etmir.
Aparılan bir araşdırmada vitamin qəbul edən iştirakçılarda, ürək infarktı riski, etməyənlərə nisbətən 43%, xərçəng xəstəlikləri isə 18% az yayılmış idi. Araşdırma aparılan zaman iştirakçıların fəaliyyət səviyyəsi, pəhriz və pis vərdişlərin mövcudluğu da nəzərə alınmışdı.
B9 vitamini xərçəngin qarşısını almağa kömək edə bilər.
Qanda D vitamininin səviyyəsi 10 nmol/l-dən aşağı olduqda ölüm riski 2-3 dəfə artır. Əksinə 90 nmol/l ətrafında olan yüksək bir səviyyədə, hər hansı bir səbəbdən ölmək riski 30-40% azalır.
Fol turşusu insult ehtimalını azaldır.
"Bütün xalkomanyaklara söyləmək istəyirəm: dua edin, vitamin qəbul edin, yaxşı olacaqsınız"
— Halk Hogan
Hansı vitamin və minerallara ehtiyacımız var
Təkamül bədənimizi vitamin sintez etmək qabiliyyətindən məhrum etdi, buna görə balanslı pəhriz prinsiplərinə laqeyd qalmamaq çox vacibdir. Çox sayda qidaya və onların mövcudluğuna baxmayaraq (C vitamininin kəskin çatışmazlığı səbəbindən yaranan sinqa epidemiyasını düşünün), bir çox insanda müəyyən maddələr çatışmır.

Vitaminlər və mikroelementlər ferment və hormonların qurulmasında iştirak edən xüsusi üzvi maddələrdir, eyni zamanda bütün biokimyəvi prosesləri tənzimləyirlər. Onların çatışmazlığı bədəndə metabolik pozğunluqlara səbəb olur. Hal-hazırda sağlamlığımız üçün vacib olan 20-dən çox vitamin və mineral mövcuddur.
iHerb-in üstünlükləri
1996-cı ildən bazardadır
Qiymətlər, sağlam ərzaq mağazalarından və para-apteklərdən 30-40% daha aşağıdır
Bütün dünyada sürətli və rahat çatdırılma var
Pulsuz və ya azaldılmış ödəmə ilə çatdırılma təklif olunur
Malların təzəliyinə zəmanət verilir

24/7 müştəri dəstəyi var
A vitamini
Görmə və sümük böyüməsinə təsir edir, saçlarımızı parlaq, dərimizi möhkəm və elastik edən təbii bir antioksidandır. A vitamini dişlərin, skelet və yumşaq toxumaların, selikli qişaların vəziyyətindən cavabdehdir. A vitamini almayan insanlar yoluxucu xəstəliklərdən daha çox əziyyət çəkirlər və oftalmoloji problemlərlə üzləşirlər.

1913-cü ildə Viskonsin və Yel Universitetlərinin alimləri müstəqil olaraq belə bir nəticəyə gəldilər ki, toyuq yumurtasının sarısı, treska balığının qaraciyəri və kərə yağı, siçanları ölümdən xilas edən "bəzi maddələr" özündə birləşdirir. 60 gün ərzində gəmiricilər yalnız yağ, kazein və laktoza yedilər. Həyat qurtaran əlavə qidalar almadıqda öldülər. Bütün sirr, araşdırılmamış A vitamini içində idi.

Hansı məhsullarda var. A vitamini yerkökü, balqabaq, brokkoli, şaftalı və yemişin tərkibində zəngindir. Ədviyyatlarda da çoxlu A vitamini olur: paprika, adaçayı, yemişan, karri, kəklikotu, reyhan, halumi pendiri. Retinol balıq yağında, ton balığının qaraciyərində, süddə, yumurtada, yağda da A vitamini olur.
B vitamini
Onların əsas vəzifəsi hüceyrə metabolizmasını tənzimləməkdir. B vitaminləri sinir sisteminin inkişafı və işləməsindən cavabdehdir, mədə və bağırsaqları dəstəkləyir. Bunlar stresli vəziyyətlərin öhdəsindən gəlməyimizə, qan şəkərinin səviyyəsini normallaşdırmağa və diabet inkişafının qarşısını almağa kömək edir. B vitaminləri tez-tez anemiya, nevroloji və psixiatrik xəstəliklər üçün tövsiyə olunur. İmmuniteti dəstəkləyir, virus və infeksiyalara qarşı mübarizədə kömək edir.
B vitaminləri ayrı-ayrı deyil, kompleks şəkildə daha faydalıdır. Ümumilikdə təbiətdə 8 B vitamini tapılıb.Hər bir birləşmənin azot, eyni zamanda seriya nömrəsi və adı var.
B1 - tiamin
Bədənin hüceyrələrində və ən əsası ürəkdə və beyində enerji istehsalı üçün lazımdır. Şiddətli tiamin çatışmazlığı zehni geriləmə, əzələ itkisi, yüksək təzyiq və ürək problemlərinə səbəb olur.
B2 - riboflavin
Enerji istehsalında iştirak edən iki çox vacib fermentin bir hissəsidir. Riboflavin çatışmazlıqlarına dodaqlar, ağızın küncləri və dil yarası, işığa həssaslığın artması və həyatın kəskinliyinin azalması daxildir.
B3 - niacin
B3 vitamin səviyyəsi aşağı olduqda, dermatit, ishal və demans kimi özünü göstərən pellagra kimi bir xəstəlik meydana gəlir.
B5 - pantoten turşusu
Enerji istehsalı, müəyyən hormonlar və qırmızı qan hüceyrələri üçün vacib olan birləşmələrin sintezində iştirak edir. Pantotenik turşu, streslə mübarizədə böyrəklərin və bütün orqanizmin fəaliyyətini dəstəkləyir.
B6 - piridoksin
Zülalların, qırmızı qan hüceyrələrinin sintezində iştirak edir. Piridoksin hormonal tarazlığı və düzgün immunitet funksiyasını qorumaq üçün çox vacibdir.
B7 - biotin
Yağların və amin turşularının istehsalında və istifadəsində vacibdir. Yetkinlərdə biotinin çatışmazlığı özünü quru ləkəli dəri, ürək bulanması, anoreksiya və seboreya kimi göstərir.
B9 - folat və ya fol turşusu
Fol turşusu olmadan hüceyrələr düzgün bölünə bilmir və çatışmazlığı depressiya, ateroskleroz və osteoporozla əlaqələndirilir. Fol turşusu bütün hamilə qadınlar üçün təyin olunmalıdır.
B12 - kobalamin
Yetərli B12 vitamini yalnız heyvan məhsullarında olur, buna görə vegeterianlar üçün B12 əlavələrini qəbul etmək çox vacibdir. Vitamin çatışmazlığı anemiyaya səbəb olur, beyinə və sinir sisteminə mənfi təsir göstərir.
Hansı məhsullarda var. Bu vitaminlərin gündəlik qəbulunu taxıl, ət, yumurta, kartof, makaron, fındıq, qaraciyər, yaşıl yarpaqlı tərəvəzlərin köməyi ilə artıra bilərsiniz.
C vitamini
Əzələlərin, qan damarlarının, diş ətlərinin və dişlərin böyüməsi və təmiri üçün məsuliyyət daşıyır. Vitamin C sümüklərin və qığırdaqların vəziyyətinə təsir edir, dəmir onunla daha yaxşı əmilir. Mədəaltı və qalxanabənzər vəzi ekzokrin funksiyasını normallaşdırır. Vitamin C açıq yaraları, çatlaqları və ya kəsikləri sağaldır. Effektiv antioksidan olaraq tez-tez kosmetikaya əlavə olunur. Qırışları hamarlayır, dərini nəmləndirir və ətraf mühitin mənfi təsirlərindən - küləkdən, soyuqdan və ya ultrabənövşəyi radiasiyadan qoruyur. Kollagenin meydana gəlməsində iştirak edir.

Populyar inancın əksinə portağal ən çox C vitamininə sahib deyil. Tərəvəzlər meyvələrdən daha çox C vitamini özündə birləşdirir.

Hansı məhsullarda var. Kivi, qızılgül, qırmızı bibər, qara qarağatda tapmaq mümkündür. Diyetinizdə soğan, pomidor, gül kələm və Brüssel kələmi, brokoli və kartof da əlavə edin. Əlbəttə ki, sitrus meyvələri olmadan olmaz. Qaraciyərdə və böyrəklərdə də C vitamini var.
Vitamin D


Sağlam sümüklər və dişlər üçün kalsium və fosforun yaxşı mənimsənilməsinə kömək edir. D vitamini çatışmazlığı nəticəsində tez-tez sümük daha az sıxlaşır və sümüklər kövrək olur ki bu da osteoporozun inkişafına gətirib çıxarır. Bu xüsusilə yuxarı yaşlarda təhlükəlidir. Vitamin çatışmazlığı raxit, boyun böyüməməsinə, diş itkisinə və əzələ zəifliyinə səbəb olur. D vitamini çatışmazlığını xüsusilə qışda hiss edirik, günəş az qəbul edirik və əhval-ruhiyyəmiz aşağı olur.

D vitamini beş formada olur. D vitamininin əhəmiyyəti barədə danışdıqda, ümumiyyətlə D3 - xolekalsiferolu nəzərdə tuturuq. Kalsium və fosforun udulmasına görə məsuliyyət daşıyır, hərəkət və immunitet sistemini formalaşdırır və maddələr mübadiləsinə təsir edir. Buna görə yayda, günəş çox olduqda, arıqlamağa başlayırıq.

Hansı məhsullarda var. Şübhəsiz ki, hər kəs D vitamininin günəş işığının təsiri altında istehsal olunduğunu bilir, ancaq bədənin kifayət qədər miqdarda maddəni sintez etməsi üçün günəş altında nə qədər vaxt lazım olduğunu dəqiq söyləmək mümkün deyil. Yaş, dəri rəngi, günəş mövqeyi və sağlamlıq vəziyyətindən asılıdır. Yaz və yaz aylarında bir insan, açıq havada olmaqla düzgün D vitamini dozasını ala bilər, ancaq qışda dəri praktik olaraq D vitamini istehsalını dayandırır. D vitaminini balıq yağı, siyənək, somon, sardina və orkinosdan ala bilərsiniz. Mütəmadi olaraq yumurta sarısı, süd və qaraciyər yemək faydalıdır.
E vitamini
Bədənin sərbəst radikallardan və ya hüceyrələrə zərər verə bilən qeyri-sabit molekullardan qorunmasına kömək edən əsas antioksidanlardan biri hesab olunur. E vitamini gözlərin və dərinin sağlamlığı üçün vacibdir, istilik və soyuğun mənfi təsirlərindən qoruyur. Bu vitamin immunitet sistemini gücləndirir, qan dövranı sisteminə təsir göstərir, xolesterolun meydana gəlməsinin qarşısını alır və qan şəkərinin səviyyəsini aşağı salır. E vitamini, hamiləlik dövründə döl üçün vacib olan hormonları sintez edir. Normal bir E vitamini səviyyəsi yorğunluğu azaldır və əzələ tonusunu saxlayır.

Vitamin E işığa və oksigenə həssasdır, buna görə də E vitamin miqdarı yüksək olan yeməklər bağlı rəflərdə və möhürlənmiş qablarda saxlanılmalıdır.

Hansı məhsullarda var Bunlar göyərti, dənli bitkilər, tam dənli bitkilər, kəpək, brokkoli, ispanaq, dəniz itburnu və s. Süd, yumurta, qaraciyərdə də E vitamini var. Tokoferol normasını bitki və kərə yağı ilə doldurmaq olar.
Dəmir
Bu mineral qanda oksigen daşıyan və onu ağciyərdən bədənin bütün toxumalarına çatdıran protein - hemoglobinin istehsalında mühüm rol oynayır. Dəmir eyni zamanda dəri, saç və dırnaqları sağlam saxlayır. Dəmir çatışmazlığı izah edilməmiş yorğunluğa və ya enerji çatışmazlığına, nəfəs darlığına, ümumi zəifliyə və çarpıntılara səbəb olur. Dırnaqlarınızın kövrək olduğunu və saçlarınızın incəldiyini və ya düşdüyünü görə bilərsiniz.

Yetkin şəxsin orqanizmində 3-4 qram dəmir var, pəhrizdə gündəlik qəbul qadınlar üçün 0,018 qram, kişilərdə isə 0.008 qramdır. Bir vacib detal var - istehlak olunan dəmirin yalnız 10% -i bədən tərəfindən əmilir.

Hansı məhsullarda var. Tərkibində dəmir olan məhsullar içərisində lider molyusklardır. 100 qramda - 0,03 q dəmir. Sonra lobya, mal əti qaraciyəri, mərcimək, anakardiya, noxud, tünd şokolad, ispanaq, kişmiş, tuna, bişmiş kartof və qarabaşaqda dəmir var.
Kalsium
B mineral sümük gücü baxımından əhəmiyyəti ilə ən yaxşı bilinir - bədəndəki bütün kalsiumun 90% -dən çoxu sümüklərdə və dişlərdə olur. Kalsium ürək əzələsinin daralması da daxil olmaqla əzələ sağlamlığı üçün məsuliyyət daşıyır. Çatışmazlıq əlamətlərinə diş problemləri, depressiya və yorğunluq, kövrək dırnaqlar, əzələ spazmı, osteoporoz və hətta halüsinasiyalar daxildir.

Yeməkdən aldığımız kalsium ümumiyyətlə maqnezium ilə balanslaşdırılmışdır. Kalsiumu pəhriz əlavəsi şəklində qəbul edərkən ona maqnezium əlavə edilməlidir. Kalsiumu udmaq üçün də kifayət qədər miqdarda D vitamini lazımdır.

Hansı məhsullarda var. Birinci yeri süd yox yumurta qabıqları tutur. Parmesan və digər pendirlər, küncüt, yağda sardina, badam, sarımsaq, cəfəri, fındıq, soya kalsiumla zəngindir.
Maqnezium
Zehni və fiziki sağlamlıq üçün çox əhəmiyyətlidir, maqnezium sinir impulslarının ötürülməsində və əzələ daralmasında iştirak edir və bu ürək-damar sisteminin işləməsi üçün son dərəcə vacibdir. Maqnezium əzələlərin düzgün rahatlamasına təsir göstərir, bunun sayəsində krampların öhdəsindən gələ bilirik. Bu mineral zülalların sintezində iştirak edir, sağlam sümüklərin və dişlərin qorunmasına kömək edir və hüceyrələrin bölünməsi prosesini tənzimləyir. Və nəhayət, yaddaş, danışma, düşünmə, diqqət kimi psixoloji funksiyaları qorumağa kömək edir.

Maqnezium saysız-hesabsız reaksiyalarda iştirak edir, buna görə kifayət qədər maqnezium alsanız da hələ də maqnezium çatışmazlığı ola bilər. Müəyyən dərmanlar (diuretiklər və antibiotiklər), manqan və kalium və oral kontraseptivlər qəbul etmək maqnezium itkisini sürətləndirə bilir.

Hansı məhsullarda var. Diyetinizə avokadolar, paxlalılar, tünd şokolad, qoz-fındıq və toxum, bulqur, banan, əncir və yaşıl yarpaqlı tərəvəzlər əlavə edin. Bir fincan ispanaq təxminən 157 mq maqnezium daşıyır - bu qadınlar üçün tövsiyə olunan gündəlik normanın yarısından çoxudur.
iHerb-də 2% cashback necə əldə edilə bilər
1
iHerb.com-dan Umico ilə aldığınız bütün məhsullar üçün keşbek əldə edirsiniz. Bu 30 mindən çox təbii məhsul deməkdir!
2
Bunu etmək üçün, malları səbətə qoyun və Umico ilə ödəyin.
3
Pulunuzun bir hissəsi Umico bonusları ilə geri qaytarılacaqdır. Cashback alışdan sonra 61 gün ərzində balansınıza köçürüləcəkdir.
4
Bir sifariş üçün maksimum keşbek məbləği 38 dollardır (1 $ = 1.7 bonus manatı).
VACİBDİR!
Nə zaman keşbek qazanılmır
Sifariş 3 gündən çox müddətə "Gözlənilən ödəniş" statusundadırsa.
Hədiyyə sertifikatı ilə sifariş etmisinizsə.
Sifarişiniz açıq bir mübahisədirsə.
Əlavə xidmətlər üçün ödənilmir: çatdırılma, mobil balans artırma, ödəniş endirimi və s.
Kupon istifadə edərək iHerb-də birdən çox hesabdan sifarişlər üçün.
Satıcı məhsulu səbətə əlavə etdikdən sonra qiyməti düzəldibsə.
Sağlamlığınız yolunda diqqətli olun. Hər kəs üçün uyğun olan bir tabletka və ya vitamin kompleksi yoxdur. Yalnız ehtiyacınız olan və həkiminizin təyin etdiyi əlavələri qəbul edin. Etibarlı istehsalçılardan ən yaxşı dərman formasını seçin. Vitaminlərin və mineralların tərkibini mütəmadi olaraq yoxlamağı və bütün göstəriciləri normada saxlamağı vərdiş halına gətirin. Bu vərdiş mütləq sizə enerji və canlılıq gətirəcəkdir.
Həmçinin oxuyun